Svrbež, češanje, opadanje dlake u psa; to je doista riješivo?

Fifi je curka stara tek 2 godine i zadesili su je strašni problemi. Počela se ćeškati oko uha potom grickati po šapicama, nogama a završilo je češanjem po cijelom tijelu. Kada smo je primili na liječenje izgledala je ovako:

češanje-psa

svakako ne možemo reći da se radi o zapuštenom psu; dapaće, Fifi je redovito posjećivala veterinare, vodila se pod dijagnozom: alergija i uredno je trošila sve propisane lijekove protiv alergije i papala hranu za pse koji pate od  problemima alergijskog dermatitisa. Međutim stanje se samo pogoršavalo pa je njuzino tijelo na kraju izgledalo ovako:

opadanje-dlake-u-psa

Intenzivno češanje!

češanje pod bradom je bilo vrlo nemilosrdno i gotovo bez           prestanka!

grickanje-šapa

Grickanje i lizanje šapa!

kad god bi se uspijela bar malo smiriti od češanja odmah

bi navalila na grickanje i lickanje šapica!
grickanje-i-lickanje-u-psa

Opadanje dlake po tijelu psa!

Ni trbuščić nije bio pošteđen njezine patnje.

svrbež-i-češanje-psa

Upala uha i upala kože!

Kako cijela koža tako su i uši bile u izuzetno teškoj situaciji.

Liječenje kožnih bolesti u psa: svrbeži, opadanje dlake grickanje i lickanje svih dijelova tijela

Naravno odmah smo se bacili na posao i krenuli u pomoć Fifi. Najprije je napravljena detoksikacija organizma kako bi se organizam što više oslobodio kortikosteroida i ostalih štetnih lijekova koje je primala u sklopu prijašnje terapije. Potom smo je i ošišali kako bi lakše mogla primati novu terapiju. Dakako, to je tada još nije činilo ljepšom:

gubitak-dlake-u-psa

Vlasnica je odlučila Fifi skroz prepustiti u naše ruke i tako je počelo naše zajedničko druženje i liječenje. Kako je Fifi bila stacionirana kod nas lakše nam je bilo pratiti njezine dnevne promjene u zdravstvenom stanju i po potrebi korigirati terapiju. Već nakon par dana počeli su se naznačavati prvi uspjesi u našoj terapiji, a nakon 7 dana Fifina koža se počela drastično mijenjati na bolje:

liječenje-kožnih-bolesti-psa          Prhut i ljuštenje kože kod psa

Prvi naznaci ozdravljenja bili su:  intenzivno ljuštenje                 bolesne kože ( na slici vidljivo ispod oka ) ispod koje se vidi nova zdrava roskasta koža!

Također se vidi kako se Fifi potpuno opustila i uživala u            tretmanima koje je primala na dnevnoj bazi.

liječenje-kože-kod-pasa

Promjena boje kože u psa

Ljuštenje se odvijalo na svim dijelovima kože pa se i počelo gubiti ružno crno-smeđe obojenje koje je bilo na bolesnom dijelu kože.

Pa pa kožno oboljenje!

Intenzivna terapija trajala je svega 3 tjedna nakon čega našu Fifi više nije bilo za prepoznati:

alergija-u-psa

češanje-u-psa

svrbež-u-psa

Liječenje/ozdravljenje kožnih bolesti u pasa

Liječenje kožnih bolesti u pasa i mačaka  jedna je od najzahtijevnijih problematika u veterinarskoj medicini. Agresivne terapije daju rezultata ali uvijek je taj rezultat privremen ( vrlo kratkoročni ) odnosno bolje bi rekli da se tu radi o prividnom poboljšanju koje na žalost vlasnika i pacijenta redovito nema uspijeha na duge staze. Iz tog razloga svim kožnim bolestima pridajemo veliko značenje kako ti problemi ne bi postali doživotni vašim kućnim ljubimcima. Važno je znati da je koža najveći organ na našim kućnim ljubimcima i da nepravilna dijagnostika i nepravilno liječenje narušava zdavstveno stanje cijelog organizma.

Fifi se liječila metodom detoksikacije i po principu podizanja bioloških potencijala samog organizma bez ikakvih agresivnih lijekova. Njezino stanje trenutno je stabilno no zbog dugoročne krive terapije još jedno vrijeme biti će pod stalnom smotrom vlasnika kao i nas koji ćemo je savjetima upućivati u daljnje postupke.

Fifi želimo ti sve najbolje i sretan put kući u Stuttgart.